FAQ

Hier vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Zit jouw vraag er niet tussen?
Neem dan gerust contact met ons op.

Bij wie kan ik terecht met vragen over mijn factuur?

Neem hiervoor contact op met marjolijn@vov.be

Bij wie kan ik terecht voor praktische vragen over mijn stand?

Hiervoor moet je bij Escape zijn, neem contact op met Kimberly of Gerry

Hoe en wanneer verlopen de communicaties naar de bezoekers?

Die verlopen gespreid, via gedrukte media en online:Facebook, Twitter, Instagram en de VOV (beurs-) website

Hoe kan ik een tekst of een logo aanpassen op de website?

Je kan aanpassingen doen aan je profiel als je je aanmeldt, problemen met aanmelden? Neem contact op met vovbeurs@vov.be

Hoe kan ik extra visibiliteit creëren tijdens de beurs?

Steek een flyer of give-away in de goodie bag of neem een banner. We denken graag met je mee. Meer info bij vovbeurs@vov.be

Hoe wijst VOV een tijdsslot voor een presentatiesessie toe?

Dat gaat volgens een ‘first come, first served’ principe, wacht dus niet te lang om je te registeren!

Hoeveel en welk type bezoekers trekt de VOV-beurs aan?

De VOV beurs brengt een 2000-tal bezoekers en standhouders samen, allemaal mensen met een passie voor leren, uit het werkveld

Is er parking voor standhouders?

Ja, er is gratis parking zowel voor standhouders als voor bezoekers.

Kan ik een standplaats kiezen? Zo ja, hoe?

Nee, dit wordt door VOV ingevuld, je mag zeker opmerkingen doorgeven en daar houden we zoveel mogelijk rekening mee.

Met hoeveel mensen mag ik de stand bemannen?

Je krijgt als standhouder/bedrijf 4 kaarten voor de beurs, je mag dus maximum met 4 mensen op je beursstand aanwezig zijn, tenzij je meerdere kaarten aankoopt.

Waarom deelnemen als aanbieder?

De VOV beurs is dé vakbeurs voor iedereen die bezig is met het leren en ontwikkelen van individuen, teams & organisaties, meer weten? Lees ons aanbiedersdossier.

Wanneer kan ik mijn stand beginnen opbouwen?

Dat kan vanaf 27/11 ‘s avonds, en de dag zelf vanaf 06u ‘s morgens. Een gedetailleerde briefing wordt via mail gecommuniceerd.

Wat is het verschil tussen een workshop en een inspiratiesessie?

Een workshop duurt 1 uur en is voor meer mensen, dit is meer gericht op verdieping. Een inspiratiesessie is kort (20 min.) en is meer gericht op een ‘pitch’

Wat is inbegrepen in een beurspakket?

Er zijn verschillende formules, het basispakket omvat: een stand, naambordje, 1 hoogstaande tafel met 2 bar stools, achterwand, elektrische aansluiten en open wifi, toegang voor 4 medewerkers

Wat mag wel of niet op de beurs?

Hier kan je het beursreglement bekijken

Wat zijn de afmetingen van de stand en het standaard materiaal?

Een standaard stand is 3m/b x 2m/d en het materiaal dat op je stand aanwezig is, is een hoogstaande tafel en 2 bar stools

Wat zijn de deadlines voor het aanleveren van informatie?

Via mail wordt regelmatig gecommuniceerd rond deadlines en praktische details

Welke voordelen heb ik als (hoofd)sponsor?

Je kan zelf je beurspakket samenstellen (en ontvangt daar een grote korting op), je kan je plek op de beursvloer kiezen, je krijgt topvisibiliteit en hebt een enorm bereik. Lees er alles over in ons aanbiedersdossier (klik! Link naar aanbiedersdossier)

Wat is Conversation Starter en wat is de meerwaarde?

Conversation Starter is een handige tool die het netwerken vergemakkelijkt. Je kan op voorhand afspraken inboeken met geregistreerde bezoekers, zowel in de netwerkzone, als op je eigen stand

Vanaf hoe laat openen de deuren?

We openen de deuren om 08u, en starten met de ‘headliner’ om 9u

Contacteer VOV lerend netwerk

Tel. 03/454.59.70

Email: vovbeurs@vov.be