{pt:title} logo
Marc Alen, Arboth

Van losse leerhypes naar een geïntegreerde leeroplossing. De nieuwe GDPR privacy-wetgeving als case.

Zaal: Luna
Om 14u20
· Persoonlijke ontwikkeling, Coaching & Consulting · Pure Learning, Education & Research · Organisatieontwikkeling & Change management · Digitaal leren, HR Systems & Software

Het aantal leerhypes was de voorbije jaren nauwelijks bij te houden: storytelling, gamification, micro-learning, social learning, mobile...
Natuurlijk zit er waarde in de essentie van elk van deze hypes. De dubbele uitdaging is echter om de intrinsieke waarde achter elke hype te zien én juist die elementen te kiezen en te integreren die nodig zijn voor een optimale leeroplossing.

Arboth ontwikkelde aXles, een eigen model om tot integrale leeromgevingen te komen, los van hypes, zoveel mogelijk evidence based.

U krijgt een concreet en praktisch voorbeeld: een leeromgeving om iedereen in de organisatie bewust te maken van en vertrouwd te maken met GDPR, de nieuwe Europese privacy-richtlijn die in 2018 van kracht wordt.

We geven ook nog andere voorbeelden, laten ruim tijd voor discussie en geven u een aantal concrete handvatten mee.


Marc Alen

Tel: 032260601
GSM:
E-mail: .(JavaScript must be enabled to view this email address)
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/marcalen/
Bedrijf: Arboth