Alle aanbieders

COCD

{pt:title} logo

Als spin-off van de Universiteit Antwerpen staat COCD, Centrum voor Ontwikkeling van het creatief Denken, voor meer dan 38 jaar ervaring in het stimuleren van creatief denken en het begeleiden van creatieve denkprocessen in bedrijven en organisaties, in België, Nederland en soms ook ver daarbuiten. Mede dankzij deze ervaring en ons niet aflatend wetenschappelijk onderzoek in samenwerking met verschillende universiteiten zijn wij dan ook dé referentie op gebied van creativiteit in het Nederlandse taalgebied.
COCD vormt de brug tussen de academische wereld en het bedrijfsleven en wil zoveel mogelijk mensen laten kennismaken met de praktische toepassingen van out of the box denken. Daarbij is creativiteit geen doel op zich maar een middel om gewenste doelen te bereiken.
Wij zijn er van overtuigd dat je creativiteit bij iedereen kan stimuleren: individueel, in een team of voor een hele organisatie. Staat jouw organisatie al open voor creativiteit? Zijn jullie leiders als echte 'creative leaders'? Creatief denken kan je zelfs helpen om al je leerprocessen creatiever aan te pakken, onder andere mee dankzij het TIM-model.
Evolueer van reproductive thinking naar productive thinking, zowel beroepsmatig als in de hobby- en/of de privésfeer. We overtuigen je graag van de mogelijkheden tijdens een van onze open kalendertrainingen, we bouwen een training naar jouw wensen of we begeleiden een concreet creatief veranderingsproces. Kom los uit je patronen en zie hoe het nòg kan! Geef jezelf en jouw organisatie vandaag nog een creatieve boost en bezoek onze gesprekshoek of onze website: www.cocd.org!

Contactpersoon: Mark Vandael
Adres: Sint-Jacobsmarkt 9-13 2000 Antwerpen
Telefoon: 03 265 49 78
E-mail: .(JavaScript must be enabled to view this email address)
Website: http://www.cocd.org
Categorieën: Persoonlijke ontwikkeling, Coaching & Consulting, Pure Learning, Education & Research, Organisatieontwikkeling & Change management, Leadership & Management Development, Gespecialiseerde Opleidingen